VANIMA

  • Početna
  • O nama
  • Programi
  • Platforma
  • Filmografija
  • Monografija
  • Podržavaju nas
  • Kontakt
  • Početna
  • O nama
  • Programi
  • Platforma
  • Filmografija
  • Monografija
  • Podržavaju nas
  • Kontakt

Novosti

„Smiješna priča“ na 10. Festivalu prava djece

25/9/2018

 
Picture
​Od 9. do 26. listopada ove godine po deseti će puta biti održan „Festival prava djece“  koji organizira udruga Alternator s Uredom UNICEF-a Hrvatske i partnerima. Festival organizira besplatne filmske projekcije za osnovne i srednje škole u 18 hrvatskih gradova,a i ove će godine u sklopu programa Festivala biti prikazan animirani film Filmsko-kreativnog studija VANIMA. Film će biti prikazan u  sklopu matineja za osnovnoškolce gdje će biti prikazan izbor dječjeg stvaralaštva filmskih družina i klubova iz cijele Hrvatske. Filmove za tu matineju selektirala Maja Flego, savjetnica Pravobraniteljice za djecu Republike Hrvatske. 
Riječ je o filmu pod nazivom „Smiješna priča“ koji su izradili učenici Centra za odgoj i obrazovanje „Tomislav Špoljar“ uz mentorstvo Eve Brlek, mag. rehab. educ., a uz asistenciju Dragice Zadravec i voditelja VANIME. Spomenimo kako je animirani film „Smiješna priča“ nedavno premijerno prikazan na Hiroshima International Animation Festival u Japanu gdje je film bio dio međunarodnog projekta ASIFA AWG  (Animation Workshop Group).
Propisani nastavni plan i program za djecu s teškoćama u razvoju nužno je oplemeniti suvremenim metodama rada, kako bi bio kreativan, inovativan i usmjeren na dijete. Važno je birati nastavne sadržaje koji su motivirajući za dijete, te koji omogućavaju korelaciju među predmetima, kako bi učenje bilo efikasnije. Kroz korištenje kreativnih tehnika u nastavnom procesu dijete prepoznaje i jača svoje potencijale i jake strane, te osnažuje svoje samopoštovanje. Kroz rad na crtežu, tijekom modeliranja ili u igri s  plodovima i konkretima iz okoline ono pronalazi nove načine rješavanja svojih problema i poteškoća, te dobiva novi uvid u cjelokupnu situaciju, ali i usvaja i ponavlja odgojno-obrazovne sadržaje. Korištenje kreativnih tehnika u nastavi još uvijek nije dovoljno zastupljeno, a one imaju izrazitu važnost. One motiviraju na učenje, potiču suradničku atmosferu, poboljšavaju odnose svih sudionika u nastavi, te stvaraju pogodne uvjete za učenje i usavršavanje. Zadatak suvremene škole je da potiče slobodu izbora, kreativnost i originalnost svakog učenika. Suvremene metode u edukaciji i rehabilitaciji uključuju korištenje raznih asistivnih tehnologija u radu s djecom s teškoćama u razvoju. Animirani film, kao kreativni oblik asistivne tehnologije, moguće je koristiti za usvajanje i utvrđivanje obrađenih odgojno-obrazovnih sadržaja, kroz neformalan, zanimljiv i zabavan način. Postoje brojne tehnike animacije, tako da je ona dostupna svima bez obzira na vrstu teškoća u razvoju. Stop animacija pokazala se kao prikladna tehnika za djecu sa značajno sniženim intelektualnim teškoćama i utjecajnim teškoćama u razvoju. Kroz navedenu tehniku utječe se na poboljšanje fine motorke, grafomotorike, vizuomotorne koordinacije te vizualne i taktilne percepcije. Kroz metode grupnog rada potiče se komunikacija, emocio-socijalne kompetencije te pažnja i koncentracija. – napomenula je Eva Brlek, mag. rehab. educ.

[2018.] Smješna priča / Funny story - AVG from VANIMA on Vimeo.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.